Červenec 2012

Engas, Engas, Engas...

29. července 2012 v 2:01 | Lawiane |  co na srdci to na blogu
Dobrou noc, asi budu posazovat novou teorii. A to, že noci jsou stvořeny pro to, aby se psaly články. Tak sorry ale jako… mě je vážně horko. A navíc jsem právě zhlédla jeden úžasný film a byl tam Angus čtený Engas. A já se s vámi o to musím podělit. Jo, asi před pěti minutama jsem vypla počítač, že jdu spát, ale před minutou jsem ho zase zapla, že jdu psát. Psát a spát zní skoro stejně, takže mi nikdo nemůže vyčítat, že nespím. Ten film byl tak skvělý, že bych si ho hned pustila znova. Jenže zítra jdu na koně a je mnoho ježdění a kydání, to bude ou.

Mrtvá neděla na MoRu

26. července 2012 v 21:35 | Lawiane |  MOR 12
Po sobotních koncertech byla neděle naprosto mrtvá. Tedy my jsme byly mrtvé. Ráno jsme se absolutně nebyly schopné vzbudit, natož vstát a někam jít. Solidně mě bolelo za krkem, takže nešlo ze spacáku ani zvednout hlavu. Opravdu jako po boji.

Sobota s Nightwish

23. července 2012 v 22:38 | Lawiane |  MOR 12
Nastala sobota, velkolepý den, důležité datum obsahující koncerty, kvůli kterým se tam vlastně jelo.
Hned po snídani jsme se museli připravit a vydat se do areálu. Bylo třeba celý den prostát vepředu a čekat na Nightwish. Vybavené pláštěnkami, jídlem, pitím a relativně prázdnými močovými měchýři se nám podařilo strávit na jednom metru čtverečním zhruba třináct hodin. Ušlo to.

Očička

23. července 2012 v 8:27 | Lawiane |  co na srdci to na blogu
Tuomas má očička!
Ještě tak aby neměl. Jenom mi přijde zajímavá představa, jak chlap ráno vstane z postele a jde se namalovat. A pak se odličuje. I když on se určitě neodličuje. Já se kupříkladu taky většinou neodličuju a ještě žiju. Vsadím se, že ráno jen vstane a rozmatlá si to včerejší po obličeji. Setře to i s nudlema a je to.

Metalová smršť aneb MoR 2012 1/2

22. července 2012 v 22:40 | Lawiane |  MOR 12
Stejně jako se tradicí stává jezdit každý červenec do Vizovic, stává se taktéž tradicí, že tam pokaždé jedu s někým jiným. Tentokráte jsme tedy sbalili batůžky a vyrazili s drahou Evelin. Ubytování nám poskytla rovněž tradiční louka pěkně na kopci. Kterou, když jednou někdo pozná, tak už ji neopustí - jak luxusní je tam výhled a jak komfortní je soukromý "srací" les! Postavili jsme si stan pěkně na samotě, jak to má být. Kdepak, žádné stanové městečko, žádný kemp u areálu, kde všude močí chlapy. Nutno ovšem dodat, že vyšplhat na louku je docela očistec.
Postavit stan trvalo rekordně dlouho, protože je obří a my mu nemohli přijít na kloub, zato jsme si v něm pak lebedili následující čtyři dni a pěli ódy na jeho komfortní velikost.

První den mě zajímali zejména Kamelot a Within Temptation, tož pojďme se na ně podívat podrobněji.

Žeru popel

18. července 2012 v 2:01 | Lawiane |  co na srdci to na blogu
Mám pocit, že po dlouhé době zase nastal čas, kdy mám chuť zaznamenávat myšlenky... ráda bych řekla NA PAPÍR, ale po pravdě do počítače. Na papír zní poetičtěji. Chtělo by to pěkný deníček s majákem na obalu a voňavé zašlé stránky. Jenže deníček s majákem by neměl žádnou zpětnou odezvu. To je jeho smůla.

Paříš, pařím, paříme

11. července 2012 v 18:34 | Lawiane |  co na srdci to na blogu
Ahoj,
na úvod nutno říct, že mě velic mrzí, jak zanedbávám blog. Ale to víte... však víte, co za to může... stále ta hra s koníčkama. Ještě mě nepustila, spíš je to horší a horší. Taky vím, že jsem tam řadu z vás natáhla, ale to je váš roblém, přeci víte, že online hry jsou nakažlivé a že si musíe dávat pozor. Nechat se očkovat.

Elämä on nyt

1. července 2012 v 21:40 | Lawiane |  co na srdci to na blogu
"Ahojda." Křičím do vaší duté blogové jeskyně.